poniedziałek, 12 lipca 2010

Reklama wizerunkowa

Reklama wizerunkowa, ze względu na swoje wysokie koszty i brak bezpośredniego przełożenia na wyniki sprzedaży wybitnie nie jest przeznaczona dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Nie mniej jednak firmy z tego sektora nie powinny o niej całkiem zapominać, a wręcz dbać o swój wizerunek! Nie namawiam tu wprost do tworzenia kampanii czy reklam wizerunkowych z powodów wspomnianych na początku, a jedynie do przemyślanych działań prowadzonych niejako przy okazji innych kampanii.

Na czym to powinno polegać? Naszym zdaniem na utrwalaniu w odbiorach reklamy świadomości wizerunku firmy przy każdej możliwiej okazji bez ponoszenia specjalnie wysokich kosztów oddzielnej promocji wizerunku. Głownie powinno się dbać o to by każdy przekaz był związany z wizerunkiem firmy. W szczególności opatrzony logotypem, wykonany odpowiednią czcionką z zachowaniem kolorystyki i stylu przekazu. Tym sposobem w klientach wyrabiamy świadomość wizerunku bez prowadzenia oddzielnej kampanii wizerunkowej.

LucaS web studio zawsze dba o zachowanie i promocję wizerunku swoich klientów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz